PitaPata Dog tickers

nedelja, januar 06, 2008

Cuz je zakon

Ker je bila Luna zelo pridna (na cajte, hehe), ji je dedek Mraz prinesel modrega Cuz-a. Ampak, ker je Luna bolj uničevalske sorte, ga dobi cca dvakrat na dan za 20 min, ko se skupaj igrava, da ga ne uniči takoj. Čeprav še vedno piska in ga ne more pregriznit, mu je prej že pregriznila eno nogo. Čisto je nora nanj in je že pogruntala, v kateri omari ga imam spravljenega, zato sem ga zdaj skrila drugam. :o) Potem imava pa blagovno menjavo - ji vržem piškot po hodniku, da gre stran od Cuza, da ga jaz lahko neopazno skrijem :o) Reva potem še kakih 10 minut voha po dnevni sobi in išče svojo igračko, potem gre pa malo spat, ker je itak utrujena od dirk po stanovanju.

5 komentarjev:

Xsara and Tani pravi ...

a pridete na razstavo? midve z Aso bova obedve tam.

Riba pravi ...

Zelo zelo dvomim. Sem bila lani pa mi ni bilo vsec, beaglckov je itak malo .. Pa psi se mi blazno smilijo tam in mi ni tega za gledat :o(

Grem raje ven z Luno ;o)

Zlatolasska pravi ...

Wau, cuza sta duble.. Super.. :) Lepo slisat, da ji je tako vsec...

Ej, Fisha, js imam pa vprasanje o analyticsu.. :) Ga se sproti odkrivam, pa vsak dan odkrijem kaj zanimivega, zdaj ko ugotavljam ali nekdo obiskuje najin blog, ali ne.. *gg* Sicer mi ni vsec, da si ne morem nekako oznacit, kdo je kdo, ampak mi vseeno uspe razvozljat, vsaj pri kakem...

No, vprasanje...
Pri eni network lokaciji imam 6 obiskovalcev... 3 so returning, 3 pa ne... A to zdej pomeni, da so 3 pac tisti, ki so prisli na blog iz tega networka, in se je pac eden (ali vec) od teh veckrat vrnil? Tega res ne stekam prevec...
Kao prvic k prides si new visitor, pol pa returning one? Ali? *viola* (ne morm napisat blond, k nism vec hehe)..

No, skoda, da ne prides na razstavo.. Midve z Elly greva na specialko v soboto popoldne, v nedeljo na pa razstavo. Meni se tudi smilijo kaksni kuzki na razstavah - recimo pudlji in podobni - za kavalirje pa je cist okay... Mi je lustno se zaenkrat, sam da sem zdej mal obubozala, pa bom skenslala razstava do prehodnjega.. :-S

No, lepo bodi!
Cmoke Luni!

Riba pravi ...

Ha? Tegale z analitcsom ne zeastopim cisto. Jaz samo cekiram kolk imam obiska in bolj take, statisticne podatke, ne gledam, kdo se vraca :)

Zlatolasska pravi ...

Hehe.. okay.. :) Jaz ga pa zdej cist studiram, sam tole z ljudmi in obiski mi pa se ni cisto potegnilo.. :-S

No, bo ze.. :)