PitaPata Dog tickers

ponedeljek, september 17, 2007

Lunin novi plašček!

Odločitev je padla danes na sprehodu - težila mi je eno uro za ven (ja ja, grozna mama) in ko sva prišli ven in je pogruntala, da pada dež, ni hotela nikamor. In tako je premaknila svoje tačke samo, če je dobila ukaz, da mora koga iskat. Tako da je opravila vse nujne obveznosti in sva odšli domov .. je kar kapljalo iz nje. In potem je zvečer čisto slučajno (:oP) naneslo, da ssva z A. odšli v Mr. Peta ''samo probat'' plašček. In evo mojo frajerko:



Ni bilo težav pri oblačenju in pomerjanju prave velikosti in potem je tako kot majhni otroci iz trgovine seveda odšla v plaščku. Za potrpežljivost pa je dobila še piškot. Pa še zajci so ji bili od daleč sila zanimivi, bližje je pa nisva spustila.

In zdaj bi RES rabila še novo ovratnico, a ne :o) Da je ne bodo imeli za fantka :o) Ampak kaj, ko mi je blazno všeč točno tale kompletek (roza ovratnico tako že ima, ampak tale je super oh in ah).


NEBESA! RAJ! O, jaz ne smem tele strani gledat .. :o)

P.s.: Te ovratnice prodajajo v trgovini Smrček nasproti Palačinke, tam med Trubarjevo in Malo ulico.

5 komentarjev:

sara pravi ...

Kakšna lepotička;) No, tale plašček je najboljši kar sem jih do sedaj videla. Drugače pa Ari tudi ne mara dežja, zdajle sploh ni hotel iz avta. Mogoče bo dobil tale plašček za rojstni dan...sem mu že obljubila nov povodec in ovratnico, mami pa novo ležišče:) Ali si mogoče videla kompletke puloverček + kapco s cofom? Ariju bi se zmešalo, če bi moral nositi na glavi kapo...tega si pa res ne predstavljam na psih:)))

Riba pravi ...

Ja, sem videla in pri tem je tudi ostalo. Ne bi tlacila nekih oprijetih puloverckov in se manj kapic na Luno, ze tko sem se prvih 15 min ze sama prej na sprehodu komaj zadrzevala, da se nisem smejala Luni.

Sva bile v tandemu - jaz v gumijastih skornjih, ona v bokserski opravi :D

Xsara and Tani pravi ...

Res fleten plascek in mi te popolnoma razumemo, da zdaj RES rabite se novo ovratnico!!!!

Anonimni pravi ...

Luškan plašček, sam ne vidm kaj piše na njemu??

Anonimni pravi ...

Hehe, vsaj eden, ki me razume ;o)

Na plaščku piše LEADER :)))))))